Conturile de creatie si strategie ale BRD s-au aflat in portofoliul ADDV din 2004 si pana la jumatatea lui 2007, cand banca a organizat un pitch, iar conturile au fost preluate de McCann.
Incepand cu sfarsitul lui ianuarie, cele doua conturi au fost acordate agentiei ADDV.
„Am reluat colaborarea cu ADDV pentru ca am lucrat mult timp cu ei, avem incredere in ei si ii cunoastem foarte bine. In ceea ce priveste incetarea contractului cu McCann, nu pot spune decat ca decizia a fost luata de comun acord”, a declarat pentru DailyBusiness un purtator de cuvant al BRD.
„Incetarea colaborarii dintre McCann Erickson si BRD s-a facut de comun acord, la inceputul acestui an”, a declarat si Adrian Botan, director de creatie regional pe Europa Centrala si de Est al McCann, pentru DailyBusiness.
Oficialii BRD si McCann nu au facut publica valoarea conturilor de creatie si strategie ale BRD.
La pitch-ul organizat la jumatatea lui 2007 au participat 3 agentii, Graffiti BBDO, McCann Erickson si ADDV Euro Rscg.
BRD Groupe Societe Generale este prezenta in toate judetele Romaniei printr-o retea de peste 600 de agentii si peste 900 ATM-uri si este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare. BRD are 7.500 de angajati in Romania.
ADDV Euro Rscg este o agentie de publicitate full-service si a fost infiintata in 1999, de catre Adrian Dura, Adrian Mateescu, Dinu Teretean, Dorian Pascuci, Vlad Damboviceanu. Din august 2000, ADDV s-a afiliat retelei Euro RSCG, a patra retea internationala, parte a grupului international HAVAS.