Reprezentantii companiei Cosmote nu au dorit sa declare valoarea costurilor necesare campaniilor de publicitate.
Prima dintre campanii, destinate promovarii optiunii 750+750 (abonamentul de 5 euro pe luna cu 750 de minute si 750 de mesaje gratuite in retea), este realizata de catre agentia de publicitate Cohn & Jansen / Ashley & Holmes in colaborare cu casa de productie publicitara Silver Bullet, iar a doua, campania 400+400 (cartela de 5 euro cu 400 de minute si 400 de mesaje gratuite in retea) este dezvoltata de catre aceeasi agentie de publicitate impreuna cu casa de productie Tandem Film.
Cele doua campanii se vor desfasura pe canalele TV, radio, outdoor, print si Internet.
Fiecare mediu de comunicare a beneficiat de cate o singura executie (spot TV, respectiv, radio sau afis print). Oficialii au spus ca se asteapta sa atinga peste 80% din publicul tinta prin aceste campanii de comunicare.
Ofertele de abonament si cartela vor fi valabile pana pe 11 aprilie.