Revista, care are 100 de pagini color, va fi distribuita initial doar in Bucuresti prin reteaua magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante frecventate de tineri, a mai transmis operatorul.
Revista va avea un tiraj de 50.000 de exemplare, urmand sa fie distribuita intr-o serie de amplasamente precum baruri din zona Regie-Grozavesti, Universitate, Unirea sau Piata Romana, a spus pentru DailyBusiness Tereza Valcan, corporate affairs manager al Cosmote.
Pana in momentul de fata, nu s-au stabilit inca exact cafenelele si barurile in care va fi distribuita revista. Operatorul nu a specificat investitia in lansarea acestei reviste, mentionand insa ca valoarea costurilor de editare si publicare „este importanta”.
Primul numar va fi disponibil doar in Bucuresti, urmand ca distributia urmatoarelor editii sa fie extinsa si in principalele orase din Romania.
Publicatia este editata si realizata sub coordonarea diviziei de marketing si comunicare a Cosmote, de catre agentia de publicitate McVictor&Hamilton, o agentie cu sediul in Grecia, au precizat oficialii Cosmote.
Revista IC abordeaza teme de interes pentru tineri, tratand subiecte atat din mediul international cat si romanesc, de la muzica, film, gadgeturi, pana la cele mai noi modele de automobile sau telefoane mobile, evenimente culturale, calatorii sau moduri de a petrece timpul liber. Pe langa acestea, sunt incluse si materiale pe teme care incearca sa responsabilizeze generatiile tinere asupra problemelor mediului inconjurator.
„Lansarea revistei Identity Communication pe aceasta piata vine ca urmare a succesului publicatiei in Grecia si in Bulgaria, unde s-a remarcat ca un bun instrument de comunicare cu tinerii”, declara Costas Kapetanopoulos, director de marketing si comunicare al Cosmote Romania.