Principala directie de relansare a Cotidianului va fi ziarul tiparit, dar modificarile vor viza si site-ul web.
Proiectul va viza dezvoltarea „mai multor directii de convergenta media pe Internet”, a spus pentru DailyBusiness Amuraritei, „mesajul jurnalistic urmand a se distribui la mai multe nivele de comunicare”. Oficialul publicatiei Cotidianul nu a oferit mai multe detalii, precizand ca proiectul se afla inca in faza initiala de pregatire.
Conform unor informatii publicate marti de jurnalistul Catalin Tolontan pe blogul personal, ziarele Cotidianul si Gandul se confrunta cu pierderi de peste 1 milion de euro pe an si pregatesc campanii de relansare.
Oficialul ziarului Cotidianul nu a confirmat aceasta valoare si nu a oferit alte amanunte cu privire la rezultatele financiare ale publicatiei.
Contactati de catre DailyBusiness, reprezentantii ziarului Gandul nu au comentat informatiile cu privire la o eventuala relansare si nu au oferit detalii financiare.
Directorul de publicatii quality al Cotidianul a precizat ca saptamana viitoare vor fi facute publice mai multe informatii despre proiectul de relansare al ziarului.
Ziarul Cotidianul face parte din grupul media Realitatea, iar Gandul din grupul MediaPro.