Scopul relansarii este cresterea numarului de vizitatori. In prezent, cotidianul online are, saptamanal, 8.512 de vizitatori unici, iar zilnic peste 1.500 de vizitatori, potrivit trafic.ro.
Ziarul va colabora cu agentia Trout & Partners pentru relansare. Trout & Partners Consulting Romania este o retea internationala de consultanta in strategii de marketing. In Romania, Trout & Partners lucreaza deja cu firme precum Banca Transilvania, European Drinks, Fan Courier , Tiriac Imobiliare si Tina R.
Directorul executiv al site-ului, Adrian Mohut, a declarat ca Centrul National Media a inchis editia tiparita a cotidianului „Realitatea Romaneasca” deoarece grupul media doreste sa se alinieze la cerintele pietei, in care „Internetul este viitorul”.
Oficialii site-ului nu au precizat costurile de relansare.
Site-ul realitatearomaneasca.ro face parte din grupul Centrul National Media, alaturi de, printre altele, televiziunile National TV, N24, Televiziunea Transilvania, reteaua Radio National FM si publicatia „Realitatea bihoreana”.