Cel putin 1,2 milioane de euro din veniturile acestui an provin de la agentia de publicitate a grupului, potrivit oficialilor companiei.
Agentia de publicitate Speed Promotion a raportat in primele zece luni din 2007 o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro, determinandu-i pe specialistii companiei sa estimeze cel putin 1,2 milioane de euro pentru finele anului, pentru aceasta divizie, care a inregistrat in 2006 afaceri de 950.000 euro, au declarat pentru DailyBusiness oficialii Speed Promotion.
„Cresterea Speed Promotion nu se va opri aici. Datorita cererilor din ce in ce mai complexe pe care le primim de la clientii nostri traditionali si tinand cont de cererile noi pe care le-am primit deja din piata, estimez ca 2008 va fi marcat de o crestere substantiala a membrilor echipei, de proiecte noi si interesante si de o dezvoltare puternica a portofoliului de clienti”, a declarat Dorin Boerescu, managing partner la Speed Promotion, citat de NewsIn.
Grupul Speed Promotion este format din Speed Promotion, agentie de publicitate full service, Agrafa Print Services, divizia de print digital a agentiei, infiintata in 2004 si Taraba cu Carti, librarie online lansata in primavara lui 2007.