Cheltuielile globale pentru publicitate in 2006 in primele 5 mari piete europene si in SUA, China, Japonia si Rusia vor ajunge la 227 de miliarde de euro, cu 4,9% mai mult fata de anul trecut.
Cresterea cheltuielilor de acest tip va fi mai lenta in 2007 ajungandu-se la investitii totale de 238 de miliarde de euro in primele 9 mari piete ale lumii, adica cu 4,8% mai mult decat anul acesta.
Cele mai mari cresteri in cheltuielile cu publicitatea se vor inregistra in Rusia (cu 19% mai mari) si China (27%). In Europa cea mai mare crestere o va avea Spania (6,2%), urmata de Franta (3,8%), Italia (3,3%), Germania (3,2%) si de Marea Britanie (2,2%).
China va ajunge in 2007 a 5-a mare tara investitoare in publicitate din lume si a 3-a in 2010, inaintea Marii Britanii si a Germaniei.
Cea mai interesanta crestere o cunosc investitiile in publicitatea online, care au reprezentat 10% din totalul investitiilor in publicitate in 2006 in SUA, Marea Britanie si Japonia. Jumatate din investitiile totale in publicitate au fost determinate de cresterea cheltuielilor in publicitatea online.