- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Criza din advertising a scazut business-ul Clear Channel cu 40%-50% in 2009

26 Feb, 00:00 • andra.gheorghe
Cifra de afaceri a companiei de outdoor advertising Clear Channel a scazut cu procente situate intre 40%-50% in 2009, pe fondul reducerii acute a investitiilor din publicitate. Compania se asteapta la venituri similare celor din 2009 si anul acesta, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mihai G. Mihai, CEO-ul Clear Channel Romania.
Criza din advertising a scazut business-ul Clear Channel cu 40%-50% in 2009

Compania condusa de Mihai a comunicat in 2008 venituri de 9,2 milioane euro.

Mihai G. Mihai este membru Key People.

Clear Channel Romania este parte a holdingului american Clear Channel Outdoor, grup prezent in peste 50 de tari, cu afaceri de 3,28 miliarde de dolari in 2008 si un profit operational de 741,3 milioane de dolari.

Urmărește Daily Business pe Google News