Click!
conduce si in T3 topul vanzarilor, dar mai slab decat in trimestrul anterior, cu vanzari zilnice medii de circa 201.000 exemplare, in scadere cu 9% comparativ cu trimestrul precedent.
Tabloidul patronat de Patriciu este secondat de eternul rival Libertatea, editat de Ringier, care a vandut in iulie-septembrie 2009 circa 186.000 exemplare zilnic, in scadere 3% fata de trimestrul doi al anului.
Adevarul Holding inchide podiumul cu quality-ul Adevarul, unul dintre putinele titluri care au raportat crestere. In trimestrul 3 al acestui an, Adevarul a vandut zilnic in jur de 114.000 de copii, cu 4,7% mai mult fata de aprilie-iunie.
Pozitia a patra din top 10 cele mai bine vandute titluri nationale cu aparitie zilnica este ocupata de CanCan, tabloid marca CanCan Media, cu 83.400 exemplare vandute zilnic in T3, cu 2,4% mai mult decat in T2.
[img=475][/img]
Gazeta Sporturilor urmeaza pe 5, cu 60.400 copii vandute zilnic in iulie-septembrie. Cotidianul sportiv coordonat de Catalin Tolontan a raportat scaderi 9% a vanzarilor fata de aprilie-iunie.
Jurnalul National, quality-ul lui Voiculescu, a inregistrat cea mai mare scadere din top 10, de 24%, clasandu-se pe pozitia a 6-a a topului. Dupa vanzarile medii zilnice de 73.800 in T2, Jurnalul a raportat o medie zilnica de 56.000 exemplare in T3 al anului.
Pro Sport, cotidianul sportiv din portofoliul Publimedia, a ocupat in iulie-septembrie locul 7 al clasamentului, cu vanzari medii zilnice de 47.200 exemplare, in crestere cu 7,7% fata de trimestrul anterior auditat de BRAT.
Romania Libera, ziar de referinta editat de Societatea R, urmeaza pe 8, cu vanzari medii zilnice de aproximativ 45.000 exemplare in iulie-septembrie, in scadere cu patru procente fata de aprilie-iunie.
Evenimentul Zilei, quality-ul din portofoliul Ringier, ocupa penultima pozitie din Top 10 pe T3, cu 32.200 copii vandute in medie pe zi, in scadere cu 7% fata de T2.
Ziarul Financiar inchide clasamentul, cu 15.600 exemplare cumparate zilnic in iulie-septembrie, cu 4% mai putin fata de trimestrul anterior.