Astfel, dupa ce au analizat peste 200
de emisiuni din programul prime-time al televiziunilor, cercetatorii
de la Nielsen au observat ca numarul mare de actualizari de pe
site-ul de socializare privind un show TV a adus si o crestere cu
aproape o treime a audientei televiziunii al carei program era
comentat de utilizatorii Twitter.
De asemenea, studiul realizat de
compania Nielsen marcheaza prima legatura directa stabilita intre
activitatea utilizatorilor Twitter si cea a televiziunilor, iar
conexiunea dintre cele doua ar putea ajuta reteaua de socializare sa
atraga mai multi bani din publicitate.
Recent, Twitter a
lansat
noi masuri de securitate care le vor permite abonatilor care
doresc acest lucru sa activeze un dublu sistem de control inainte de
a se conecta, dupa piratarea mai multor conturi ale mass-media.
Potrivit Mediafax, in timp ce
companiile de publicitate continua sa se bazeze pe telespectatori,
radiodifuzorii incearca sa tina consumatorii in fata televizoarelor
tinand cont de tendinta acestora de a alege sa navigheze pe internet.
Totodata, studiul realizat de compania
Nielsen a aratat ca discutiile de pe reteaua de socializare au creat
un impact major in cazul anumitor genuri de emisiuni.
Comentariile pe marginea reality-show-urilor au influentat audientele
pentru 44% dintre programe. Programele de comedie au fost beneficiat
si ele de cresterea ratingului cu 37%, iar audientele emisiunilor
sportive au crescut cu 28% dupa ce subiectele au fost dezbatute pe
site-ul de socializare.
Reteaua de
socializare Twitter
a fost evaluata de catre unul dintre actionarii companiei in
urcare cu 10% fata de o estimare anterioara. Luand in calcul un numar
de 530 de milioane de actiuni, valoarea Twitter s-ar situa la circa
9,8 miliarde de dolari.
Twitter
avea 225 de milioane de utilizatori la finele primului trimestru din
acest an.
Citeste
si: Cele
mai bune si cele mai proaste momente pentru a posta pe Twitter sau
Facebook