- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Cum isi impart gigantii publicitatii bugetele TV

03 Jun, 07:02 • Redactia DailyBusiness
Primele 20 de companii aflate in topul celor mai mari investitori in publicitate detin 47% din volumul total de reclame difuzat pe televiziuni. "Forbes Romania" a calculat cum si-au alocat multinationalele bugetele de comunicare pe fiecare post TV in perioada 1 ianuarie - 10 mai 2011.
Cum isi impart gigantii publicitatii bugetele TV

Pro TV este prima alegere. Grosul publicitatii
TV in Romania provine de la 20 de companii (multinationale si corporatii). Acestea
au obtinut, in perioada amintita, 47% din volumul total de puncte de audienta
pentru reclamele difuzate (Gross Rating Point – GRP) livrat de intreaga piata
de televiziune. Cifra arata ca avem o piata puternic polarizata: pe de-o parte,
20 de giganti (cu bugete de milioane de dolari si zeci de braduri) si, pe de
alta parte, clienti mici si foarte mici, care au consumat „dupa
puterile” lor financiare. Din cei 20, doar Adevarul SA (companie de media)
si European Drinks (producator de bauturi racoritoare) sunt firme romanesti,
restul fiind multinationale, relateaza [url=http://www.adevarul.ro/financiar/media/Cum_isi_impart_gigantii_publicitatii_bugetele_TV_0_491951449.html]Adevarul. [/url]

Urmărește Daily Business pe Google News