Capitalul social al companiei va fi majorat cu peste 43 milioane de lei, echivalentul a 10 milioane de euro.
Suma reprezinta un numar de 508.000 de actiuni, cu o valoare nominala de 85 lei fiecare, subscrise de actionarii turci.
In urma majorarii, capitalul social al Dogan Media International a ajuns la 266,390 milioane lei, echivalentul a 71 de milioane de euro. Capitalul este astfel impartit in 3,1 milioane de actiuni.
Operatiunea de majorare se realizeaza prin conversia unei datorii de 10 milioane de euro a companiei din Romania catre societatea-mama, respectiv Dogan Media International GmbH.
Totodata, grupul Ringier care detine o participatie de peste 20% din capitalul Dogan, nu contribuie la majorare si isi reduce participatia la 16,82%, potrivit unui anunt al companiei.
Astfel, grupul de presa Dogan isi mareste participatia la capitalul social al companiei de la 79,9%, la peste 83%.
Televiziunea Kanal D este prezenta pe piata din Romania de 5 ani, respectiv din 1 martie 2007.
In 2011, Kanal D a ajuns pe pozitia a treia in topul televiziunilor din Romania, cu o crestere de 9,2% in 2011 fata de anul precedent.
Postul detine in prezent o cota de piata de 5,8 %, ceea ce a pozitionat statia pe locul trei al televiziunilor din Romania.