- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Cum să te promovezi inteligent? 3 metode eficiente de publicitate

24 Sep, 10:26 • Bumbeneci Diana
Simți că afacerea ta stagnează, iar oamenii pur și simplu nu află de tine? Ce-ai spune dacă ai putea să-ți promovezi brandul inteligent, fără să investești bugete uriașe? Într-o lume în care publicitatea poate părea complicată și inaccesibilă, există soluții simple, dar extrem de eficiente, care îți pot transforma afacerea. Ești pregătit să afli cum să ajungi la publicul tău țintă și să îți crești vizibilitatea cu efort minim?
Cum să te promovezi inteligent? 3 metode eficiente de publicitate

Publicitatea poate părea intimidantă pentru cineva aflat la început de drum, mai ales când nu îți permiți să investești bugete mari în reclame. Nici nu trebuie. Există metode eficiente și accesibile care pot face minuni pentru vizibilitatea ta, pentru atragerea publicului tău țintă.

În continuare povestim despre 3 metode de publicitate online care îți vor pune brandul în lumina reflectoarelor.

3 metode de publicitate online care te vor ajuta să ajungi la audiența ta

Iată cele mai eficiente metode de publicitate online:

1.    Publicitatea pe Social Media.

Câte oportunități doar la un click distanță! Cam așa s-ar traduce reclamele în social media. Cu o creștere substanțială a numărului de utilizatori de la an la an, social media este terenul propice unde afacerile se promovează. Folosind social media poți ajunge la publicul tău exact acolo unde își petrece majoritatea timpului liber.

Cum funcționează? Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok etc, îți oferă o mulțime de opțiuni de publicitate, începând de la postări sponsorizate, până la reclame targetate în funcție de interese, vârstă, locație și multe alte criterii. Este adevărat că trebuie să te diferențiezi cumva de concurență, dar nu te îngrijora din acest punct de vedere. Este loc pentru toată lumea.

Ce ar trebui să iei în calcul? Autenticitatea este trendul. Să fii autentic, să te prezinți așa cum ești, este cel mai important. Fiind platforme social media, principalul scop este interacțiunea, unde oamenii vor să vadă și omul din spatele afacerii/brandului.

Nu ești cunoscut încă? Cea mai bună modalitate este clipul vertical, adică reel-ul. Beneficiul acestui instrument este că ajunge și la cei care nu te urmăresc.

Cea mai bună opțiune este să combini postările tip imagine, text cu campaniile de reclame pe care le poți rula în Facebook, Instagram, Google, și care îți vor oferi vizibilitate imediată, clienți și vânzări instant. Dar ai nevoie să le setezi corect. Dacă ești la început, nu te pricepi sau îți lipsește timpul, o agentie de publicitate online, precum este DoAds, te poate ajuta să-ți crești business-ul.

2. Marketing de conținut. Fii expertul de care oamenii au nevoie

Dacă îți cunoști foarte bine domeniul, împărtășește informații și ajută-ți publicul! Crearea de conținut valoros pe blogul tău sau în articole de tip guest blog îți pot aduce o mulțime de clienți noi care sunt în căutarea soluțiilor pe care le oferi.

Cum funcționează?

Scrie articole, ghiduri sau postări pe social media care oferă soluții la problemele comune ale clienților tăi. În loc să le „vinzi” direct un produs, le oferi ajutor și le câștigi încrederea.

Ce ar trebui să știi înainte de a posta conținut valoros?

Află care sunt problemele lor care au nevoie de rezolvare imediată și creează conținut în jurul acestora, ca răspuns. Iar pentru a face asta, învață bazele SEO pentru a te asigura că articolele tale apar în rezultatele căutărilor pe Google. Folosește structuri logice ale articolelor de tip listă, cum să, studiu de caz, comparație de produse etc.

Încearcă să oferi soluții simple și rapide la probleme specifice. De exemplu, dacă ai un salon de coafură, scrie despre „cum să-ți îngrijești părul între programări” sau „cum să alegi vopseaua de păr potrivită”.

3. Google Ads. Ai nevoie de un boost rapid și targetat, dacă ești la început

Dacă vrei să ajungi rapid în fața oamenilor care deja caută ceea ce oferi, Google Ads poate fi o soluție extrem de eficientă. Publicitatea pe Google funcționează prin afișarea anunțurilor atunci când oamenii caută termeni relevanți pentru afacerea ta.

Cum funcționează?

Google Ads îți permite să creezi reclame care apar pe primele poziții din căutările Google. Avantajul major este că plătești doar atunci când cineva dă click pe reclama ta (PPC – Pay Per Click).

Ce trebuie să știi?

Este necesar să alegi cuvinte cheie specifice, nu generale. Vizează cuvinte relevante pentru afacerea ta. Cu cât este mai specific, cu atât probabilitatea să ajungi la oameni interesați de produsele tale este mai mare.

Referitor la acest aspect, îți recomandăm să folosești cuvinte cheie lungi, numite „long-tail keywords”, pentru a atrage oameni care sunt aproape de decizia de cumpărare.

Include în strategia ta de marketing, cele mai eficiente metode de publicitate online

Ai la dispoziție o mulțime de instrumente pentru a-ți promova afacerea, fără să fie nevoie să investești bugete colosale.

Important este să testezi, să fii autentic, să optimizezi ce nu funcționează și să fii prezent unde este audiența ta.

Ești gata să încerci aceste metode și să vezi ce funcționează cel mai bine pentru tine? Sau vei lăsa oportunitățile să treacă pe lângă tine?

Nu uita că DoAds, agenția de publicitate online renumită pentru afacerile propulsate pe culmea succesului, te poate ajuta să-ți crești afacerea instant, prin servicii de publicitate, mentorship și multe alte servicii/resurse pe care le poți accesa vizitând www.doads.ro.

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult