Campania de informare a fost realizata pentru British American Tobacco
si reprezinta o reactie la cresterea sustinuta a traficului de tigarete
contrafacute.
“Tigarile contrafacute pot contine orice, iar prejudiciile aduse sunt imense pentru toti cei implicati. Mai putin pentru traficanti. Consumatorii care apeleaza la tigari contrafacute nu vor sti ce contin acestea pe langa tutun, unde si in ce conditii au fost produse si transportate sau cine sunt cei care le distribuie”, a declarat Adrian Popa, director Corporate & Regulatory Affairs la British American Tobacco Europa Sud-Est.
Acesta a mai spus ca statul roman continua sa piarda sume uriase din taxe necolectate, in timp ce producatorii legitimi de tutun sunt afectati si sunt nevoiti sa isi restructureze operatiunile in zona pentru a face fata situatiei.
“Tocmai din aceste motive am ales sa derulam o campanie de informare in lunile septembrie si octombrie, una care sa-i ajute pe cei care consuma tigari contrafacute sa inteleaga la ce riscuri se expun”, a adaugat Popa.
La randul sau, Mihai Gongu, creative director Graffiti BBDO, a spus ca ”uneori, intr-o campanie publicitara, cea mai buna dramatizare este chiar realitatea. Am vrut sa aratam publicului cat mai direct si fara menajamente cum sunt fabricate tigarile de contrabanda, in spatii insalubre, cu o fauna bogata in rozatoare si insecte, de catre oameni care cred ca igiena e doar un nume propriu”.
Gongu a mai spus ca mesajul a fost adus cat mai aproape de oameni, nu numai prin panouri stradale, dar si prin executii neconventionale, in metrou, in benzinarii, pe strada sau pe sosele.
Campania de informare „Tigarile contrafacute pot contine orice” se desfasoarala nivel national si are componente de advertising (Graffiti BBDO), PR (Graffiti Public Relations) si comunicare digitala (Kaleidoscope).
Graffiti BBDO este unul dintre principalii jucatori din industria locala de comunicare, avand in portofoliul sau clienti precum Dacia, Mars, Pepsi, Wrigley.