Contractul are o durata de 1 an si jumatate si pentru inceput cuprinde activitatea de culegere de date.
BRAT si Daedalus Group au incheiat un contract de culegere de date pentru Studiul National de Audienta, SNA Focus. Daedalus Group va fi, alaturi de Metro Media Transilvania, institutul care desfasoara aceasta activitate de aproape 3 ani, unul dintre cei doi parteneri BRAT pentru SNA Focus.
Daedalus Group are una dintre cele mai puternice infrastructuri pentru culegerea datelor din Romania, cuprinzand 7 sedii proprii si peste 40 de angajati permanenti.
Studiul National de Audienta SNA Focus este realizat de BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor) si reprezinta sursa unica pentru piata de publicitate din Romania privind furnizarea rezultatelor de audienta utilizate la tranzactionarea spatiului publicitar in presa scrisa.
Studiul, lansat in urma cu 7 ani, masoara in prezent peste 200 de titluri si are mai mult de 30 de beneficiari printre clientii, regiile si agentiile de publicitate.
Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o organizatie non-profit care are obiectivul de a oferi industriei de publicitate informatii corecte asupra cifrelor de difuzare ale publicatiilor, precum si alte tipuri de studii, cum sunt cele de audienta pentru presa scrisa (SNA Focus) sau audienta si trafic Internet (SATI).
BRAT are in prezent un numar de 241 membri, dupa cum urmeaza: cei mai importanti 174 editori de presa scrisa, 25 editori web, primele 26 de agentii, 5 regii si 11 clienti de publicitate din Romania.