Cum sunt afectate brandurile de perceptiile negative din mentalul colectiv, cum au fost afectati de criza romanii stabiliti in strainatate sau harta celor mai „fierbinti” zone pentru hipermarket-uri din Bucuresti sunt doar cateva dintre subiectele care in decursul celor aproape 5 ani de DailyBusiness.ro au atras zeci sau chiar sute de mii de vizualizari.
„BMW e de cocalari, Coca-Cola imbolnaveste, McDonald’s ingrasa”. Cum isi apara marile branduri imaginea?. Cat de grava este problema perceptiei brandurilor in mentalul colectiv?
Un cititor comenta la acest articol „Referitor la BMW, nu cred ca mai era necesara o analiza, pentru ca cele scrise sunt stiute si sesizate de toata lumea de mai multa vreme. Personal am exclus din start sa-mi iau un BMW atunci cand mi-am cumparat ultima masina, tocmai din motivele de mai sus, desi aveam un buget suficient pentru o serie 5 sau un X5. Pot afirma ca desi nu toti posesorii de BMW sunt cocalari, in schimb peste 90% dintre cocalari sunt posesori de BMW”.
Retailul si consumul se afla de asemenea in topul subiectelor de interes. Pe ce se bazeaza retailul romanesc? Raspunsul se afla intr-o analiza din 2008 „Amintirile ne chinuiesc”: Generatia Epoca de Aur, motorul vanzarilor din retail.
Cum aratau cele mai interesante zone de extindere a hipermarket-urilor din Bucuresti in 2007? Harta hipermarketurilor din Bucuresti: estul si centrul, cele mai „fierbinti” zone.
„Dan Diaconescu se incadreaza perfect in peisajul romanesc. Isi cauta cu atentie segmentul de piata cu mintea unui foarte bun strateg. Il cred. da il cred un bun om de afaceri care anticipeaza monentele de slabiciune a conurentilor”, spune Filip, unul dintre cei peste 100 de comentatori ai interviului realizat cu Dan Diaconescu de DailyBusiness.ro.
Daca imaginea de om de afaceri a lui Dan Diaconescu a fost „devorata”, si felul in care proprietarul BGS echilibreaza sensibilitatea cu brandul de „dur” a ajuns in topul celor mai citite articole din istoria DailyBusiness.ro.
Pe langa interviurile cu unii dintre cei mai influenti oameni din business-ul local, in decursul celor mai bine de 4 ani v-am prezentat si cateva din „comorile” ascunse ale Romaniei, printre care caii pur sange.
„Exista cai care au costat 20.000-30.000 euro si au castigat premii totale de peste 1 milion euro. Sunt insa si cai care costa 2-3 milioane euro si care nu alearga deloc”, spunea pentru DailyBusiness in vara lui 2007 Ovidiu Vajaiala, bloodstock agent, citat in articolul Caii de rasa alearga dupa bani pe hipodromuri internationale.
Din 2007 pana la criza s-au schimbat insa multe, insa nu ne-am rezumat la a va prezenta doar situatia economica dezastruoasa de pe plan local, ne-am dus peste hotare pentru a va arata cum traiesc corporatistii romani din strainatate dupa ce si-au pierdut job-ul.
Cum s-a impamantenit Buy-backul de frigidere, boxe si televizoare pe plan local, dar si problemele legate de timbrul verde „Capusa” de zeci de milioane de euro la nivel national? s-au situat in topul celor mai citite articole.
Tot DailyBusiness.ro a lansat topurile celor mai influenti oameni din business-ul local. Am inceput cu cei mai influenti 25 de oameni din online-ul romanesc.