Tarifele pentru alte emisiuni electorale de la OTV sunt cuprinse intre 2.000 si 5.000 de euro fara TVA, potrivit datelor disponibile pe site-ul Consiliului National al Audiovizualului (CNA).
Etno TV si Taraf TV sunt celelalte doua posturi de televiziune centrale care difuzeaza materiale si emisiuni electorale contra cost (500 de euro net pe emisiune), pentru ca restul au optat pentru reclama electorala gratuita.
Numai statiile locale ale Realitatea TV, Antena 1 si Prima TV vor difuza materiale electorale contra cost. Realitatea TV aplica un tarif cuprins intre 800 si 1.000 de euro fara TVA pentru o emisiune de 30 de minute. Antena 1 percepe intre 200 de euro fata TVA pentru 10 minute si 400 de euro fara TVA pentru 50 de minute. Un spot electoral de 30 de secunde costa 100 de euro fara TVA si la Realitatea TV si la Antena 1.
La posturile locale ale Prima TV, un spot de 30 de secunde costa intre 20 si 80 de euro fara TVA.
In cadrul campaniei pentru alegerile uninominale din toamna lui 2008, Realitatea TV si-a transformat aproape toate emisiunile in mijloace pe promovare electorala si a practicat tarife cuprinse intre 4.000 si 20.000 de euro fara TVA, in timp ce Antenele, la fel ca si in cadrul campaniei pentru europarlamentare, nu au organizat emisiuni si nici nu au perceput bani pentru difuzarea spoturilor electorale. Si B1 TV s-a implicat in campania pentru alegerile parlamentare, percepand tarife cuprinse intre 500 si 10.000 de euro fara TVA.