Produsul comercializat pana nu de mult sub marca Frutisima va fi relansat sub brandul Frutmania.
Decizia s-a pronuntat in urma unui proces comercial intentat de o companie concurenta, Campina, detinatoare a marcii Fruttis. Anterior, alte doua instante se pronuntasera in acest dosar, decizia lor dand insa castig de cauza celor de la Danone.
Danone a incetat comercializarea marcii, iar din luna martie va comercializa produsul sub marca Frutmania, inregistrata la Oficiul National pentru Standarde, Inventii si Marci (OSIM), a informat compania.
„Decizia Curtii a fost o surpriza pentru noi. Ca proprietari ai acestei marci inregistrate la OSIM si dupa ce doua instante au respins cererea companiei Campina, aceasta a treia decizie a fost neasteptata” a declarat directorul general al Danone Europa de sud-est, Jacques Ponty, citat de NewsIn.
Danone a considerat ca diferenta de nume, design-ul diferit al logo-ului marcii, aspectul complet diferit al ambalajelor sunt deosebiri suficiente pentru individualizarea marcii.
„La fel a decis si OSIM, atunci cand a acordat companiei Danone dreptul de proprietate asupra acestei marci. Tot la fel au considerat cele doua instante care s-au pronuntat anterior, in 2006 si 2007” a afirmat Ponty.
Produsul Frutisima reprezinta aproximativ 3% din vanzarile Danone.