Campania se va desfasura sub sloganul „Savia 100% vegetal. Special pentru post”, si va consta intr-o componenta pe TV, in promovare la punctele de vanzare precum si intr-o campanie de PR. Alte canale media, precum Internetul, nu vor fi folosite, au spus pentru DailyBusiness oficialii Danone.
Campania de PR este realizata de catre agentia Prais Corporate Communications.
Produsul Savia este un desert pe baza de soia, cu fructe exotice in compozitie si imbogatit cu calciu, adresandu-se persoanelor care tin post, vegetarienilor si persoanelor cu intoleranta la lactoza si celor alergici la proteinele din lapte, spune Milena Nedelciu, manager de comunicare al Danone Romania.
Reprezentantii companiei nu au dorit sa precizeze costul companiei publicitare.
Compania Danone PDPA Romania face parte din Grupul Danone, prezent in 120 de tari.
Danone comercializeaza marci precum Actimel, Activia, Nutriday, Delicios, Frutisima, Danonino, Danette, Casa Buna, Cremoso, si gama traditionala Danone, smantana si lapte proaspat.