„Din cauza climatului economic nefavorabil, cresterea de 17% s-a aplicat numai primului semestru din 2009. Daca in primul semestru din 2008 am inregistrat o cifra de vanzari de 85.319 euro, pentru primul semestru din 2009 cifra de vanzari s-a ridicat la 99.823 euro”, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii D’Avantage.
„Pentru al doilea semestru din 2009, suntem mai putin optimisti, intrucat majoritatea companiilor si-au redus bugetele alocate relatiilor publice”, au adaugat acestia.
D’Avantage Consult este activa pe piata de PR din Transilvania de 5 ani.
Infiintata in 2004 de cinci specialisti in comunicare, economie si relatii cu clientii, agentia ofera servicii de relatii publice, planificare si strategie de marketing, consiliere in alegerea canalelor media (ATL) si in elaborarea mesajelor, in definirea identitatii brandului si a identitatii corporatiste, management de evenimente (BTL), conferinte, congrese, campanii de comunicare, campanii de imagine, campanii de comunicare interna, team-building, comunicare online (e-PR), monitorizare media, media coverage, audit de brand, design & creatie (tiparituri, logo, website).
Printre clientii D’Avantage se numara Air France, Lufthansa Romania sau Eximtur.