DC Communication si GMP PR au fost doua din cele aproximativ 20 de agentii care au participat la pitch-ul organizat anul trecut in noiembrie, pentru contul de PR. Oficialii Romtelecom nu au precizat numele celorlalte agentii participante la pitch.
„Procesul de selectie a fost complex si de durata. In urma deciziei luata de oficialii companiei, DC Communication si GMP PR vor gestiona contul de PR. Cele doua nu vor colabora in mod direct, li se vor inmana proiecte separate”, a explicat Popescu, fara sa indice activitatile de comunicare pe care le va primi fiecare agentie in parte.
Romtelecom, DC Communication si GMP PR se afla, inca, in procesul de finalizare al contractelor de colaborare.
Operatorul de telecomunicatii Romtelecom a inceput in noiembrie 2007 licitatia pentru contul de PR, iar in decembrie cea pentru contul de media, estimat de surse din piata la o valoare circa 10 milioane de euro.
Un numar de 8 agentii au participat la licitatia pentru acest cont, specialisti din piata indicand ca favorita United Media, agentia care se ocupa si de activitatile media al operatorului Cosmote.
Etapa finala a pitch-ului se va consuma la sfarsitul lunii februarie, potrivit oficialilor companiei.
GMP PR, agentie full-service de PR apartinand agentiei de publicitate full-service GMP, a fost lansata in iulie 2007, desprinzandu-se din departamentul de PR al GMP.
DC Communication este o agentie full-service de PR, care a fost infiintata in 1995, in prezent avand o echipa de 35 de angajati.