DC Communications a obtinut anul trecut un profit de 280.000 euro.
Compania vizeaza focusarea pe proiecte de comunicare pentru clientii actuali, a precizat Crenguta Rosu, co-managing partner DC Communications.
„Planurile DC Communications pentru 2008 vizeaza consolidarea companiei, ne vom concentra pe cresterea de clienti existenti, si vom continua sa ne ocupam si de proiecte pe perioade determinate”, a afirmat Rosu.
Compania numara in prezent o serie de 14 clienti permanenti, printre care Nokia, Raiffeisen Bank, Mobexpert sau Unilever.
Ultimul client al agentiei este Romtelecom, al carui cont de PR a fost castigat de DC Communications alaturi de GMP PR la inceputul lui 2008, si pentru care agentia va dezvolta proiecte de comunicare timp de un an.
DC Communications numara in prezent 35 de angajati, si nu planuieste o extindere a echipei anul acesta, unul dintre motive fiind lipsa spatiului in sediul actual al companiei, a explicat Crenguta Rosu.
„Nu ne gandim la marirea numarului de angajati, pentru ca nu dispunem inca de spatiul necesar. Am inceput o investitie de 2 milioane de euro in urma cu doi ani intr-un nou sediu, o cladire de patrimoniu, fosta vama Antredepozite Bucuresti, unde cred ca ne vom muta la jumatatea anului. Pana atunci nu pot sa vorbesc despre posibile angajari”, a mai spus Rosu.
DC Communications este o agentie full-service de PR, infiintata in 1995, care ofera servicii de comunicare corporatista, comunicare interna, comunicare financiara, comunicare B2B, monitorizarea si managementul riscurilor si comunicare institutionala, atat in mediu offline cat si online.