- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

DDB si Lowe isi impart inghetata Unilever de 200 mil. euro

17 Jan, 18:21 • Redactia DailyBusiness
Compania Unilever a impartit contul global al afacerii cu inghetata, in valoare de 200 milioane de euro, intre agentiile DDB si Lowe. Acestea au preluat publicitatea si partea de creatie, pentru afacerile Unilever cu inghetata, de la agentia McCann Erickson, conform Brand Republic.
DDB si Lowe isi impart inghetata Unilever de 200 mil. euro

Contul global pentru marca de inghetata Magnum valoreaza 140 de milioane de euro si va fi gestionat de Lowe.Acesta va fi gestionat de agentia Lola din Madrid, agentie de creatie a grupului Lowe, care se ocupa deja de produsele Unilever de ingrijire persoanala.

Reprezentantii Unilever au luat decizia de a colabora cu DDB si Lowe, dupa un proces derulat pe parcursul a 4 luni. Agentiile care au mai participat la pitch-ul organizat de Unilever sunt Lowe, DDB si McCann Erickson.

Oficialii Unilever au mai spus ca procesul de revizuire al marcii Magnum a dat companiei sansa de a revizui si celelalte marci de inghetata, ceea ce a rezultat in hotararea de a lucra si cu DDB si Lowe.

Urmărește Daily Business pe Google News