„Istoric, Leo Burnett a castigat la Ad’Or cu clienti si campanii mari. Anul acesta, lucrarile cu potential de premii fac parte din campanii mici cu vizibilitate redusa. Or, in conditiile crizei, nu vrem sa intram cu astfel de lucrari intr-un festival de creativitate. Pe de alta parte, Leo Burnett ca grup de comunicare sustine in continuare festivalul de publicitate local prin participarea iLeo (divizia de marketing interactiv a Leo Burnett -n.r.) si a Starcom MediaVest Group (agentia de media a grupului Leo Burnett -n.r)”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Leo Burnett a castigat ultimele 5 trofee ale festivalui de publicitate Ad’or.
„Anul acesta am decis sa ne limitam participarea la festivaluri si sa ne inscriem doar la Golden Drum, pentru ca acesta sustine pozitionarea McCann ca forta creativa regionala. Este o decizie care vine strict din eficientizarea businessului si speram sa fie inteleasa ca atare”, au declarat reprezentantii agentiei.
McCann nu a participat nici la editia din 2007 a festivalului Ad’or.
La a opta editie a ADOR s-au inscris 36 de agentii cu 221 de lucrari in cadrul celor 9 categorii. Printre agentiile care si-au inscris lucrarile la festival se numara Graffiti BBDO, Mediaedge:cia, Mercury 360, Odyssey Communication, OMD, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi Romania, Scala JWT Publicitate, Starcom MediaVest Group, Tempo Advertising.