- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Delaco: buget dublu pentru comunicare in 2008, de 2 mil. euro

14 May, 17:25 • Redactia DailyBusiness
Compania producatoare si distribuitoare de produse lactate Delaco isi dubleaza anul acesta bugetul de marketing fata de 2007, investind 2 mil. euro in campaniile de comunicare.
Delaco: buget dublu pentru comunicare in 2008, de 2 mil. euro

„Am decis sa continuam povestea lui Toni Delaco in campania de comunicare, deoarece dupa primul spot cu acest personaj, vanzarile au crescut semnificativ”, a spus Tudor Comaniciu, general manager al companiei.

El estimeaza pentru 2008 o crestere cu pana la 50% a cifrei de afaceri.

Investitia in media pentru marca de cascaval Delaco a fost de 250.000 euro, urmand ca spotul „Delaco sta bine pe cascaval” sa fie difuzat pe principalele statii TV din Romania timp de 4 saptamani. Campania de comunicare va fi sustinuta de actiuni de PR, precum si prin actiuni de BTL.

„Ca si in 2007, mare parte din bugetul de comunicare al companiei este concentrat pe cascavalul Delaco, acesta fiind si cel mai important produs din portofoliul nostru”, a mai spus Comaniciu.

Delaco numara 360 de angajati si a inregistrat anul trecut o dublare a cifrei de afaceri, de la 19 milioane de euro in 2006, la 40 de milioane in 2007.

Compania a fost infiintata in 1996, avand ca specializare productia de lactate proaspete, iar din 2000 s-a concentrat pe distributia de branzeturi si alte produse lactate importate din Germania, Austria, Franta, Olanda sau produse in Romania.

Din 2007, Delaco este distribuitor unic al producatorilor germani Zott si Bergader.

Urmărește Daily Business pe Google News