Editura: Allfa
Cronica:
Ce au in comun fondatorul Microsoft, Bill Gates, fostul presedinte american, Harry Truman si fondatorul lantului de magazine de hamburgeri Wendy, Dave Thomas? Nici unul dintre ei nu a absolvit o facultate. Astfel incep cei doi autori argumentatia impotriva unuia dintre miturile din vanzari pe care le analizeaza: cel educational.
Studiile, cursurile profesionale absolvite si experienta sunt de cele mai multe ori aceleasi si in cazul vanzatorilor buni si in cazul celor cu randament slab. Astfel, modalitatea traditionala de a percepe perfectiunea este contraproductiva, potrivit celor doi autori, care au identificat ce ii deosebeste pe cei mai buni angajati de restul, capacitatea acestora de a-si intelege propriile talente si de a le folosi pentru a stabili relatii interumane, a avea un impact asupra celor din jur, a descoperi si rezolva nevoile clientilor, a-si dirija randamentul individual spre anumite scopuri si a identifca structura adecvata in care randamentul lor sa fie la maxim.
Indentificarea punctelor forte este insa doar primul pas dintr-o serie necesara pentru imbunatatirea randamentului. Pasii sunt prezentati in aceasta carte bazata pe intervievarea a 250.000 de agenti de vanzari si a 25.000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup.
„Descopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilor. Cum realizeaza agentii de vanzari extraordinari o cariera de succes” mai spulbera cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, cum ar fi ca oricine poate vinde sau ca un bun comerciant poate vinde orice.
Acest volum te invata cum sa-ti identifici punctele forte si sa te concentrezi asupra lor pentru a-ti planifica cariera sau cum sa descoperi domeniul in care punctele tale forte sa fie cel mai bine puse in valoare.