Compania vizeaza, pentru primul an deactivitate indoor, venituri de 50.000 de euro si un profit de 15%, a declarat pentru DailyBusiness Adrian Ignatescu, managerul general al companiei.
„Digicast Media se va adresa in special clientilor din Bucuresti, urmarind o extindere la nivel national undeva in viitorul indepartat. Deocamdata am amplasat sistemele in doua locatii, in Victoria Business Center si intr-o cladire din piata Alba Iulia. Inca n-am semnat nici un contract de colaborare, insa suntem in negocieri cu 3 agentii media importante”, a precizat Ignatescu.
Sistemul propus de Digicast Media consta in amplasarea unor ecrane LCD in cladiri de birouri si blocuri rezidentiale, care vor difuza spoturi publicitare in calupuri de 60 de secunde.
„Ne consideram in concurenta directa cu toata piata de publicitate indoor din Romania, inclusiv cu cei de la Monopoly Media sau Indoor Media. Diferenta intre ce oferim noi si acestia din urma, este faptul ca noi activam intr-un mediu inchis, captiv, unde traficul este redus, publicul putand receptiona mult mai clar mesajul,” a continuat managerul general al companiei.
Ignatescu a precizat ca nu intentioneaza sa intre pe nisa utilizata de ceilalti jucatori de pe piata de indoor, in locatii ca hipermarketuri, banci, mall-uri, etc.
Digicast Media a fost fondata in anul martie 2007 de catre oamenii de afaceri Adrian Ignatescu si Alin Iacob si are ca obiectiv inchirierea de spatii publicitare indoor-digitale
neconventionale, adresandu-se consumatorilor cu venituri medii si mari din diferite domenii.