La inceputul saptamanii, Indoor Media a anuntat extinderea retelei de panotaj in centrele universitare din Pitesti, Oradea, Targu Mures si Constanta, miscare ce face parte din strategia de extindere la nivel national, in orase mari, cu peste 200.000 de locuitori, in cursul lui 2008.
Ca urmare a extinderii retelei Indoor Media in 2008, oficialii companiei estimeaza o crestere cu circa 25 % a veniturilor.
„Mediul universitar este unul foarte important si este si mai important pentru advertiserii autohtoni, fiind unul cu o rata a targetului direct foarte ridicata”, au explicat oficialii Indoor Media.
Extinderea in cele patru centre universitare a inceput in urma cu cateva luni cu trecerea in portofoliu a Universitatii din Pitesti unde studieaza peste 17.000 de studenti. Aici, Indoor Media detine exclusivitate pentru 14 locatii de expunere, care includ corpurile universitare, 4 camine studentesti precum si cantina si biblioteca institutiei.
In universitatea din Oradea, unde studiaza peste 20.000 de persoane, agentia difuzeaza publicitate in 15 locatii din cele 17 corpuri de cladire existente ce gazduiesc 18 facultati si 43 de centre de cercetare.
In Targu Mures si Constanta, Indoor Media detine 9 locatii, 4 in cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Targu Mures iar in Constanta 5 locatii, din care 3 in cadrul Universitatii Maritime si 2 in cadrul Universitatii Spiru Haret.
Indoor Media este o agentie de publicitate indoor creata in august 2004. In aprilie 2006 s-a alaturat trustului MediaPro. Compania detine un portofoliu de clienti printre care se numara Coca-Cola, Vodafone, Danone, P&G.