- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Director de marketing Fabryo: Vreau mai mult decat o avalansa de date de la agentia de cercetare cu care lucrez

26 Nov, 13:00 • andra.gheorghe
Oamenii care se ocupa de marketingul unei companii asteapta ceva mai mult decat "avalansa" de date furnizate in urma unei cercetari realizate de o agentie de profil, fara un "fir rosu" care sa ajute la interpretarea si selectia celor relevante in relatia cu consumatorul, potrivit lui Stefan Teodorescu, directorul de marketing al producatorului de vopsele Fabryo Corporation.
Director de marketing Fabryo: Vreau mai mult decat o avalansa de date de la agentia de cercetare cu care lucrez

Agentiile care activeaza in cercetarea de marketing se numara printre norocosii carora criza le-a marit volumul de business, considera Teodorescu.

Fidelizarea si atragerea de noi consumatori nu poate fi eficienta fara o cercetare solida de marketing. Fie ca este vorba de una calitativa, ca cea etnografica, care intra in „universul” consumatorului, incercand sa plaseze produsul in mediul celui care urmeaza sa il cumpere, fie ca este o cercetare clasica, bazata pe instumente cantitative, ca interviul sau focus grupul.

Insa marketerii, cei care comanda si se folosesc mai departe de cercetare, au nevoie de ceva mai mult decat un bagaj de date, de multe ori neinterpretate.

„Apreciez o agentie care isi acorda timpul de a intelege cu adevarat care este intrebarea care sta la baza cercetarii si ne recomanda metodologia adecvata. Sa nu faca doar rapoarte, sa acorde consiliere, sa interpreteze datele. Sa ne ofere un fir rosu care sa ne ajute mai departe”, explica directorul de marketing Fabryo.

Un alt „repros” adus de Teodorescu firmelor de research este lipsa recomandarilor si formularile vagi, la care se adauga, de multe ori, prezentarea unui raport „mulat” artificial pe ce isi doreste clientul, fara ca datele sa fie neaparat cele mai folositoare.

„Se intampla sa fie furnizate rapoarte care suna bine, se muleaza pe asteptarile clientului, insa informatiile prezentate sa fie irelevante”, sustine Teodorescu.

„Noi (n.r – clientii) suntem comozi, ne obisnuim cu niste sabloane. Consider ca este treaba agentiei de cercetare sa vina cu ceva nou”, a conchis directorul de marketing Fabryo.

Stefan Teodorescu a fost unul dintre speakerii evenimentului Marketing Research 2010, organizat joi (26 noiembrie) de portalul de marketing Smark.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Ministrul Apărării, Angel Tîlvar: „Execuţia bugetară pe anul trecut se apropie de 100%. Banii au fost cheltuiţi bine şi pe priorităţi”
Ministrul Apărării, Angel Tîlvar: „Execuţia bugetară pe anul trecut se apropie de 100%. Banii ...
România ocupă primul loc în Uniunea Europeană la rata sărăciei și excluziunii sociale, arată un raport al Băncii Mondiale
România ocupă primul loc în Uniunea Europeană la rata sărăciei și excluziunii sociale, arată ...
Donald Trump solicită ţărilor NATO să cheltuiască 5% din PIB pentru apărare
Donald Trump solicită ţărilor NATO să cheltuiască 5% din PIB pentru apărare
Cum să folosești coaja de lămâie și oțetul pentru a-ți menține casa curată. Trucurile utile pe care trebuie să le testezi
Cum să folosești coaja de lămâie și oțetul pentru a-ți menține casa curată. Trucurile utile ...
Generația Beta. Copiii născuți între 2025 și 2039 vor experimenta o viață total diferită. Marchează începutul unei noi ere
Generația Beta. Copiii născuți între 2025 și 2039 vor experimenta o viață total diferită. Marchează ...
Primăria din România care a anunțat o bonificație de 10% pentru cei care și-au plătit taxele și impozitele
Primăria din România care a anunțat o bonificație de 10% pentru cei care și-au plătit taxele și ...
Care sunt singurele vouchere ce au scăpat de tăierile din ordonanța ”trenuleț”. Ce primești cu ajutorul lor
Care sunt singurele vouchere ce au scăpat de tăierile din ordonanța ”trenuleț”. Ce primești ...
Ordonanţa-trenuleţ are efecte neaşteptate. Absolvenţii de rezidenţiat care devin medici specialiști în 2025 nu vor putea să se angajeze în spitale și instituții publice
Ordonanţa-trenuleţ are efecte neaşteptate. Absolvenţii de rezidenţiat care devin medici specialiști ...
Prognoza meteo 8 ianuarie 2025. Temperaturi ridicate în mai multe zone ale țării
Prognoza meteo 8 ianuarie 2025. Temperaturi ridicate în mai multe zone ale țării
Toți șoferii trebuie să facă asta în 2025, altfel riscă amenzi usturătoare: „Se poate face din luna martie”
Toți șoferii trebuie să facă asta în 2025, altfel riscă amenzi usturătoare: „Se poate face ...
Tragedie în lumea medicală. Andreea, o asistentă de 28 de ani, s-a sinucis. Fetița ei de trei ani a rămas fără mamă
Tragedie în lumea medicală. Andreea, o asistentă de 28 de ani, s-a sinucis. Fetița ei de trei ani ...
Ce nu au voie să facă românii în fața propriei case. Amenda poate depăși 1.000 de lei
Ce nu au voie să facă românii în fața propriei case. Amenda poate depăși 1.000 de lei
Ce bani primești la pensie în Germania dacă ai avut un salariu de 3500 de euro brut pe lună
Ce bani primești la pensie în Germania dacă ai avut un salariu de 3500 de euro brut pe lună
Zodiile norocoase: Care sunt cele mai probabile semne să câștige la Loto în 2025
Zodiile norocoase: Care sunt cele mai probabile semne să câștige la Loto în 2025
Cum să economisim cât mai mult în 2025. Sfaturi de la un specialist în educație financiară: „Primul pas este să ne stabilim un obiectiv financiar”
Cum să economisim cât mai mult în 2025. Sfaturi de la un specialist în educație financiară: „Primul ...
Contestație bombă! Ordonanța Trenuleț ajunge la Avocatul Poporului. Sindicatele atacă înghețarea pensiilor
Contestație bombă! Ordonanța Trenuleț ajunge la Avocatul Poporului. Sindicatele atacă înghețarea ...
Tesla revoluționează piața imobiliară! Elon Musk lansează locuința viitorului
Tesla revoluționează piața imobiliară! Elon Musk lansează locuința viitorului
Ce se întâmplă pe piața imobiliară în 2025. Prețurile apartamentelor și caselor cresc din ce în ce mai mult
Ce se întâmplă pe piața imobiliară în 2025. Prețurile apartamentelor și caselor cresc din ce ...