Strict pe serviciile de publicitate indoor, Constantinescu estimeaza pentru intreg anul 2009 venituri in crestere cu 20% fata de 2008, cand cifra de afaceri a fost de 1,1 milioane euro.
Veniturile din publicitate ale business-ului condus de Constantinescu sunt trecute pe numele a doua entitati juridice, SPM Indoor si Star Plus Media, totalizand, potrivit datelor de la Finante, circa 1,5 milioane euro in 2008. Potrivit omului de afaceri, din aceasta suma, 400.000 euro au fost generate de publicitate outdoor, iar restul de indoor.
SPM Indoor Division este o agentie de indoor advertising cu capital 100% romanesc ce opereaza in prezent in 27 de locatii din 17 orase ale tarii. Agentia ofera servicii de consultanta si inchiriere a suporturilor publicitare precum si de implementare a proiectelor speciale, productie publicitara, decorare/neutralizare si monitorizare.
In portofoliul SPM Indoor se numara clienti precum Toshiba, Pepsi, Lipton, Kitekat, Whiskas, Mars, Nokia, Cosmote, Suzuki, Jaguar, Alpha Bank, Milennium Bank.