Un aeromodelist, un motociclist care a calatorit pana in Mongolia si inapoi, un tanar practicant de parkour si un doctor care salveaza oameni de la celalalt capat al lumii, sunt cativa dintre protagonistii povestilor din Romania, pe care Discovery Channel le va difuza incepand cu 27 septembrie, in fiecare zi, de la ora 22.00. Filmele sunt scurt-metraje de cate 3 minute.
Pentru promovarea noii grile de programe, postul de televiziune va lansa si o campanie de marketing, bazata pe sloganul „Descopera eroul din tine”. Campania se va desfasura in perioada 13 septembrie – 30 octombrie si va cuprinde activitati de outdoor (panouri afisate in 7 orase), metrou, cinematografe, print, online, si activitati de PR.
[gallery:149]
Toate creatiile folosite in campania ATL prezinta eroi ai programelor Discovery Channel: Bear Grylls (Tehnici de supravietuire urbana), Ross Kemp (Ross Kemp in jungla urbana) si Jeremy Wade (Monstrii apelor), dar si trei dintre eroii Discovery locali: Mihai Barbu (motociclist), Florin Marza (practicant de parkour) si Roland Hermann (medic calator).
Elementele creative folosite in aceasta campanie au fost realizate de echipa interna de creatie a Discovery Networks. Agentiile externe implicate in campanie sunt Zenith Optimedia pentru media planning si buying, Httpool pentru planificarea si implementarea campaniei online (incluzand Facebook) si Grayling pentru implementarea activitatilor de PR.