Pentru dezvoltarea campaniei de rebranding, Discovery Channel va colabora cu 72andSunny, agentia care se va ocupa de partea de creatie si strategie a postului de televiziune, potrivit Adweek.com.
72andSunny a castigat contul Discovery Channel in urma unei licitatii la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate.
Misiunea agentiei va fi crearea unui brand cultural mai putin intelectual si mai implicat emotional. Dan Bragg, creative director 72andSunny, considera ca in prezent brandul nu este sufcient de emotional ca emisiunile pe care le difuzeaza.
„Cred ca in momentul de fata cultura poate fi asociata cu curiozitatea. Publicul este interesat de aventura, experiente noi, probleme ale planetei si subiecte legate de zborurile avioanelor, asa ca vom pozitiona Discovery in centrul subiectelor care starnesc curiozitatea”, a declarat Greg Perlot, strategic director 72andSunny.
Discovery Channel face parte din grupul Discovery Communications, care include si alte canale, cum ar fi Animal Planet, Discovery Health Channel si Discovery Kids.
72andSunny este o agentie full-service de publicitate, design si identitate de brand.