Din 1 aprilie, Discovery Science, canal dedicat in intregime stiintei, va lansa o noua identitate de brand in Europa Centrala, care va include un nou logo si o grila noua de programe.
Noua identitate a postului a fost creata de catre echipa de emisie si creatie a Discovery din Marea Britanie si se bazeaza pe noul logo si noua identitate de brand create de echipa din SUA, care au fost lansate la sfarsitul lui 2007.
Discovery World va inlocui din 18 aprilie postul Discovery Civilisation, avand un nou nume, o noua identitate de brand, un nou logo si o imagine schimbata in emisie.
Modificarile vin ca o continuare a procesului de dezvoltare a Discovery Networks in Europa Centrala, principalele obiective ale acestora fiind cresterea operatiunilor din regiune, care vor avea loc prin dezvoltarea portofoliului de canale.
„Suntem decisi sa ne continuam dezvoltarea prin intermediul investitiilor realizate pe pietele Europei Centrale, iar prin modificarile actuale de portofoliu vom genera un interes mai puternic fata de posturile noastre”, a explicat Katarzyna Kieli, senior vice president si country manager pe Europa Centrala, al Discovery Networks EMEA(Europa, Orientul Mijlociu si Africa).
Discovery Networks ofera 5 posturi tematice in Europa Centrala: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science si Travel&Living, in Polonia fiind disponibile alte doua posturi, Discovery HD si Discovery Historia.
Discovery Networks face parte din Discovery Communications, companie de productie de programe documentare, cu o audienta de peste 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari.
In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 12 marci Discovery, care ajung la 170 milioane de abonati, din 108 tari.
Discovery detine peste 100 de retele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Science Channel si Discovery HD.