Programele produse de Discovery in Romania vor dura maxim 5 minute, vor fi difuzate in intervalurile dedicate in prezent autopromo-urilor, si sunt destinate exclusiv publicului din Romania, a declarat pentru NewsIn Ada Roseti, Channel Manager Romania.
Reprezentantii Discovery Channel Romania au precizat pentru DailyBusiness ca aceste proiecte nu sunt insa iminente, ci raman deocamdata in stadiu de idee.
Aceste productii vor fi gandite de echipa Discovery si vor fi realizate de case de productie romanesti, alese prin licitatie. Ada Roseti a mai precizat ca in situatia in care studiourile propun productii proprii, cu o durata de maxim 5 minute, care se incadreaza „in spiritul, filosofia si imaginea” Discovery, acestea ar putea fi preluate de postul de televiziune, conform NewsIn.
Programele locale vor aborda subiecte din domenii precum stiinta, istorie, descoperiri.
Discovery Communications este lider in productia de programe documentare, cu peste 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari. Discovery cuprinde peste 100 de retele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Science Channel si Discovery HD, produse comerciale si educationale si servicii media digitale, precumHowStuffWorks.com.
In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 12 marci Discovery, cu programe adaptate in 24 de limbi, disponibile unui numar de 170 milioane de abonati.