Oficialii Discovery Channel nu au dat informatii referitoare la valoarea totala a bugetului de marketing al Discovery Romania din 2008.
In cadrul campaniei de primavara, care a inceput marti, vor fi promovate premiere si programe din cadrul grilei de programe pentru sezonul de primavara, aceasta fiind alcatuita din activitati off-air si on-air, dar si activitati de PR, pana la sfarsitul lunii aprilie.
Programele promovate de aceasta campanie vor include documentarele „Cum se fabrica”, „Stiluri de lupta”, „Suporterii-huligani ai fotbalului din toata lumea”, „Criminalistii” si programul de weekend denumit „Turul Discovery”.
Programul „Cum se fabrica” va fi promovat in supermarketuri, prin intermediul sistemelor de televiziune cu circuit inchis utilizate in aceste locatii, au explicat oficialii Discovery.
Supermarketurile in care va fi promovatata grila de primavara sunt Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Real, Metro, Artina si Pic, din orasele Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta, Craiova, Iasi si Timisoara.
Spoturile radio de promovare a programului „Cum se fabrica” vor rula pe postul radio Europa FM, iar bannerele online pentru premierele „Stiluri de lupta” si „Suporterii huligani ai fotbalului din toata lumea” vor fi postate pe site-uri precum www.gsp.ro si www.hotnews.ro.
Agentia Headvertising a gestionat creatia campaniei, agentia Zenith Media gestioneaza si implementeaza campania de promovare, pentru care a facut si schema de media planning, iar activitatile de PR care se vor derula in cadrul campaniei sunt concepute si coordonate de agentia Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.
Discovery Communications are peste 1,5 miliarde de abonati din peste 170 de tari si detine peste 100 de retele globale, conduse de posturile Discovery Channel, Animal Planet, Science Channel si Discovery HD.
In Europa, Orientul Mijlociu si Africa (regiunea EMEA), exista 12 marci Discovery, disponibile pentru 170 milioane de abonati, din 108 tari.