- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Discovery Travel & Living iese din grila UPC, ca sa faca loc TLC, o alta televiziune marca Discovery

20 Jan, 11:17 • Redactia DailyBusiness
Canalul Discovery Travel & Living iese din grila operatorului UPC incepand cu 20 ianuarie si este inlocuit cu TLC, noua televiziune pe care Discovery Networks o lanseaza in Romania, disponibila in pachetul de baza analogic si digital al operatorului, au anuntat oficialii UPC.
Discovery Travel & Living iese din grila UPC, ca sa faca loc TLC, o alta televiziune marca Discovery

Discovery Travel & Living iese din grila UPC, insa o parte dintre programele acestuia, printre care Cake Boss (Regele cofetarilor), Kate plus 8, Say Yes To The Dress (Rochia perfecta) sau What not to wear (Politia vestimentara), se vor regasi in grila noului canal.

TLC este un post de divertisment, avand ca public tinta femeile cu varsta cuprinsa intre 25 si 49 de ani. Televiziunea prezinta programe de non-fictiune, abordand subiecte diverse, de la familie si cresterea copiilor, pana la moda si sanatate.

Canalul este adus in Romania de Discovery Networks, divizie a Discovery Communications, care distribuie in prezent mai multe posturi TV printre care Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD Showcase.

Discovery Travel & Living este un post de televiziune al Discovery care targeteaza publicul feminin si masculin, interesat de turism si lifestyle. Aceasta titulatura a postului este folosita in tarile din Europa, America Latina si Asia, in alte zone ale lumii fiind cunoscut sub numele de Travel Channel. Acesta a fost lansat sub numele de Discovery Travel & Adventure. In 2005, a fost repozitionat si redenumit ca Discovery Travel & Living, o parte dintr-un pachet de stil de viata de la Discovery Communication ce include si programele Discovery Home & Health si Discovery Real Time.

Urmărește Daily Business pe Google News