Scopul noului post de televiziune, care va targeta in primul rand barbatii cu varste intre 25-44 de ani, este atragerea de noi telespectatori pentru reteaua Discovery Networks.
Dmax TV va difuza documentare, ca Deadliest Catc, despre o echipa de pescari, sau Miami Ink, un realityshow care va urmari doi artisti ai tatuajului.
Programele Dmax vor cuprinde si materiale de actiune, aventura, drama si lifestyle, acestea din urma fiind realizate atat pentru publicul masculin, cat si pentru cel feminin.
Dmax Tv va fi disponibil, in Marea Britanie, prin retelele de cablu Sky 155 si Virgin Media 197, si va dispune si de un site web, care va emite incepand cu 2 ianuarie 2008.
Printre posturile de TV pe care le detine Discovery Networks, se numara Animal Planet, Discovery Channel si Discovery Real Time.
Potrivit unor informatii aparute in presa internationala saptamana aceasta, Discovery Networks EMEA s-ar pregati sa renunte la 20 dintre angajatii diviziei de advertising pe care o detine in Londra, pe fondul scaderii vanzarilor de publicitate in acesta regiune.