- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Divizia de print a Dow Jones, scadere a veniturilor publicitare cu 9,5% in iulie

14 Aug, 12:51 • Redactia DailyBusiness
Dow Jones, care va fi cumparata de Rupert Murdoch pentru 5,6 mld. $, a anuntat ca veniturile din publicitate ale diviziei sale de print au scazut in luna iulie a acestui an cu 9,5% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, a scris NewsIn.
Divizia de print a Dow Jones, scadere a veniturilor publicitare cu 9,5% in iulie

Veniturile din publicitate ale cotidianului The Wall Street Journal, principala publicatie a grupului, au scazut in luna iulie a acestui an cu 7,2% comparativ cu aceeasi luna a lui 2006. Volumul de publicitate din editia tiparita a The Wall Street Journal a scazut cu 20,9% in aceeasi perioada.

Divizia online a grupului Dow Jones, care detine, printre altele, site-ul publicatiei The Wall Street Journal, Wsj.com precum si site-ul economic MarketWatch.com, a inregistrat, in luna iulie a acestui an, o crestere a veniturilor din publicitate de 24%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Grupul Dow Jones va fi cumparat de compania News Corporation, detinuta de Rupert Murdoch, pentru 5,6 mld. $. Valoarea achizitiei este cu 600 mil. $ mai mare decat oferta pe care Rupert Murdoch a facut-o la inceputul lunii mai. Initial, familia Bancroft, care controla grupul Dow Jones, a anuntat ca va bloca vanzarea, iar o parte dintre angajatii The Wall Street Journal au protestat, aratandu-se ingrijorati de controlul pe care l-ar exercita Rupert Murdoch.

Compania Dow Jones editeaza, printre altele, publicatia economica The Wall Street Journal, prezenta in SUA, Europa si Asia, saptamanalul Barron’s si revista lunara Far Eastern Economic Review, dar si agentia de informatii financiare Dow Jones si mai multe site-uri, printre care Wsj.com si MarketWatch.com.

Urmărește Daily Business pe Google News