Cei doi frati spera sa stabileasca o ierarhie a celor mai importante brand-uri europene prin acest joc.
Ideea de lansare a acestui joc a venit in urma unei sesiune nocturne de brainstorming.
Fratii au explicat ca in acest joc, fiecare tara europeana va fi reprezentata de cate un brand. Fiecare nou brand va fi reprezentativ pentru imaginea unei anumite tari (Tycoon) cel putin cinci zile, pana cand vine un alt brand cu o oferta mai mare.
Logo-ul brand-ului care castiga tara va aparea in interiorul granitelor statului respectiv.
Desi site-ul a fost lansat de doar cateva zile, Cosmin (care se ocupa de noile Tycoons) sustine ca unele brand-uri europene puternice au inceput deja sa-si arate interesul pentru anumite tari.
De asemenea, el considera ca competitia dintre Tycoons si posibilitatea de schimbare a acestora vor atrage sute de mii de vizitatori pe site.
Cei doi studenti romani au precizat ca inregistrarea unui „Tycoons” costa de la 20 euro in sus, pentru fiecare tara europeana.