Dove a raspuns acuzatiilor aduse de publicatie, afirmand ca responsabila de creare conceptului campaniei este agentia Ogilvy, care nu ar fi colaborat direct cu Danging, relateaza presa internationala.
In schimb, Danging a colaborat cu Annie Leibovitz, cea care a realizat fotografiile pentru lansarea Dove ProAge, o noua campanie integrata in „Campaign for real beauty”.
Reprezentantii Dove au subliniat ca in negocierile purtate cu Leibovitz s-a precizat faptul ca nici un fel de retusuri ale imaginilor nu vor fi acceptate, singurele actiuni directe asupra calitatii imaginilor fiind stergerea filmului si a obiectivului de praf.
Leibovitz a confirmat printr-o declaratie oficiala pozitia celor de la Dove: „Sa ne facem intelesi: Pascal face tot felul de lucruri, in primul rand printeaza, si face retusuri numai cand i se cere. Ideea celor de la Dove a fost foarte clara de la inceput. Ne-au spus ca nu accepta retusari, deci nu s-a pus problema de asa ceva”.
Pascal Danging a afirmat la randul lui ca „Recentul articol publicat de New Yorker ma citeaza incorect cu afirmatii potrivit carora as fi retusat imaginile reclamei Dove ‘real women’. Eu am colaborat cu Dove doar pentru campania ProAge, alaturi de Annie Leibovitz, si nu am facut altceva decat sa indepartez praful si sa corectez culorile – actiuni care nu au adus nici un fel de prejudicii calitatii fotografiilor, sau aspectului real al acestora”.