In martie, cel mai mare producator de software din lume a lansat o campanie publicitara din care reiesea ca produsele companiei sunt superioare celor ale concurentului Apple.
Ca o comparatie cu investitia facuta de Microsoft, Google a investit anul trecut circa 25 mil. $ pentru promovarea unor servicii noi, conform companiei de cercetare TNS Media Intelligence. Microsoft in schimb a investit in aceeasi perioada 361 mil. $ in promovarea noilor servicii.
Motorul de cautare ce va fi numit Kumo sau Bing, conform unor surse din piata, va fi promovat printr-o campanie in care, fara a se rosti numele Google sau Yahoo, internautii vor fi intrebati, retoric, daca gasesc intotdeauna usor raspunsurile pe care le cauta pe motoarele de cautare existente.
„Campania se va axa pe ideea ca motoarele de cautare din prezent nu sunt atat de bune precum considera unii consumatori, acestia urmand a fi intrebati daca raspunsurile gasite ca urmare a cautarilor le rezolva cu adevarat problemele”, a declarat o sursa apropiata Microsoft.
„Daca opresti un om pe strada si il intrebi daca motoarele de cautare online sunt proaste, cel mai probabil acesta va spune ca nu. Oamenii nu au prea multe alternative”, a spus Shashi Seth, fost executiv al Google. „Oamenii considera ca motoarele de cautare ofera rezultate relevante, dar daca le poti dovedi ca de fapt nu este asa printr-un alt produs, isi vor schimba preferintele”, a concluzionat Seth.