Revista este disponibila doar in Romania, fiind un proiect local al Vodafone Romania (spre deosebire de proiectul Cosmote, care este dezvoltat la nivel de grup – n.r.) si este integral color, au spus pentru DailyBusiness oficialii operatorului de telefonie mobila. Acestia nu au precizat investitia in proiect si au spus ca au avut in plan lansarea acestei reviste de acum 6 luni.
ON va fi disponibila in magazinele Vodafone din tara, in institutiile de invatamant preuniversitare si universitare precum si in camine studentesti.
ON se adreseaza in special tinerilor, abordand subiecte de lifestyle si despre noile tehnologii de pe piata, precum si stiri din lumea muzicii, sportului si fotografiei.
„ON este un concept care reflecta preocuparile si aspiratiile tinerilor”, a spus Lars Koester, director de marketing al Vodafone Romania.
La inceputul lunii septembrie, operatorul de telefonie mobila Cosmote a intrat pe piata cu o revista gratuita similara celei lansate de Vodafone, Identity Communication (IC), revista cu tiraj de 50.000 de numere. Spre deosebire de ON, IC este o revista a intregului grup, publicatia Cosmote fiind editata si realizata sub coordonarea diviziei de marketing si comunicare a Cosmote, de catre agentia de publicitate McVictor&Hamilton, o agentie cu sediul in Grecia.
Contactati de catre DailyBusiness, oficialii Orange au spus ca in prezent compania nu are in plan un proiect de revista similara cu cele ale Vodafone sau Cosmote.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc. si inregistra 8,223 milioane de clienti la data de 30 iunie 2007. Vodafone are divizii in 25 de tari si retele partenere in alte 40 de tari.
Liderul pietei este Orange Romania, care avea 8,57 milioane de clienti la finalul lunii iunie.