Click! a vandut in intervalul per total in intervalul ianuarie-iunie 2009 circa 424.000 de copii in medie pe zi, in timp ce Libertatea 390.000 de exemplare.
Ringier si-a actualizat cifrele de vanzari in valul de vanzari aprilie-iunie, declarandu-le si pe cele din ianuarie-martie, cand nu a remis Brat datele de difuzare.
In ultimele 3 luni auditate de Brat, Click! a vandut in medie, zilnic, peste 222.000 de exemplare, in crestere cu 10% fata de perioada ianuarie-martie, adjudecandu-si primul loc in top 10 cele mai bine vandute cotidiene din Romania.
Libertatea cade din fruntea podiumului pe pozitia a doua, cu peste 192.000 exemplare vandute zilnic in aprilie-iunie, in scadere cu 3% fata de primele 3 luni ale anului.
Pozitia a treia a clasamentului este ocupat de quality-ul Adevarul, publicatia sora a Click, care a inregistrat in aprilie-iunie vanzari de 109.000 exemplare zilnic, in crestere cu 34% fata de intervalul anterior.
[img=338][/img]
Pozitia a patra este ocupata de tabloidul CanCan, cu vanzari de peste 81.000 copii zilnice in aprilie-iunie, in scadere cu 19% fata de ianuarie- martie.
Pe 5 s-a clasat Jurnalul National. Ziarul de referinta din portofoliul Intact a vandut circa 73.800 de exemplare in medie pe zi in aprilie-iunie, in crestere cu 32% fata de primele 3 luni ale anului.
Locul 6 i-a revenit tot unui produs Intact, cotidianul sportiv Gazeta Sporturilor, cu vanzari medii per aparitie de peste 66.000 exemplare, in scadere cu 2 procente fata de ianuarie-martie.
Pozitia a saptea a clasamentului a fost ocupata de Romania Libera, care a vandut zilnic circa 47.000 exemplare in aprilie-iunie, cu 6% mai putin fata de primul trimestru.
Pe 8 s-a situat Pro Sport. Ziarul sportiv din portofoliul Publimedia a vandut circa 43.800 exemplare in medie pe zi, in aprilie-iunie, cu 16% mai putin fata de ianuarie-martie.
Evenimentul Zilei, quality-ul marca Ringier, este ocupantul penultimei pozitii a clasamentului, cu peste 34.700 exemplare vandute in medie zilnic in al doilea trimestru al anului, cu 8 procente in minus fata de T1.
Locul 10 al topului ii revine Gandul, cu vanzari medii zilnice de peste 15.000 exemplare, in scadere cu 6% fata de primele 3 luni ale 2009.