„Investitia in noua noastra publicatie s-a cifrat la 30.000 euro si a cuprins strategia de brand, lay-out, planning si slogan, precum si partea de research si continut editorial. Asteptam ca investitia sa ajunga la break-even dupa aproximativ 8-12 luni” au precizat reprezentantii editurii.
Potrivit acestora, revista va fi distribuita intr-un tiraj initial de 3.500 de exemplare. In functie de interesul cititorilor pentru titlu si de evolutia pietei, tirajul urmeaza sa fie dublat in cateva luni.
HR Manager are o aparitie bimestriala si se distribuie la nivel national, exclusiv pe baza de abonamente. Publicatia numara 66 de pagini si se adreseaza managementului de resurse umane din Romania.
Sectiunile revistei acopera subiecte cu impact asupra specialistilor care conduc resursele umane, precum managementul schimbarii si al performantei, strategie si dezvoltare organizationala, recompense si beneficii, managementul talentului, training, recrutare, dezvoltare, selectie si retentie de personal, implicare si motivare.