Click, tabloid detinut de Adevarul Holding, a fost cel mai citit cotidian national in intervalul iulie 2009 – iulie 2010, cu o audienta medie de circa 1,3 milioane cititori, in crestere cu 3% fata de aprilie 2009 – aprilie 2010.
Click este si singurul titlu din Top 10 cele mai citite citidiene centrale, care se poate lauda cu o usoara crestere a audientei, restul raportand scaderi in linie.
Libertatea, principalul rival al Click, ocupa pozitia a doua in clasamentul audientei, cu o medie de cititiri de 1,1 milioane, in scadere cu 6% comparativ cu vcalul anterior SNA.
Pozitia a treia ii revine tabloidului Cancan, si acesta cu o scadere de 6% a audientei in iulie 2009 – iulie 2010 fata de aprilie 2009 – aprilie 2010, pana la o medie de 850.000 cititori per aparitie.
Locul 4 in clasament este ocupat de Gazeta Sporturilor, cu o audienta medie de 716.000 cititori in medie per aparitie, in scadere cu 2% fata de valul anterior SNA.
Pe 5 s-a clasat quality-ul Adevarul, cu circa 631.000 cititori pe zi in iulie 2009 – iulie 2010, in scadere cu 1% fata de aprilie 2009 – aprilie 2010.
Jurnalul National si-a adjudecat pozitia a sasea in clasament, cu o medie de 588.000 cititori per aparitie, in scadere cu 4% fata de aprilie 2009 – aprilie 2010.
Pro Sport urmeaza pe 7, cu o depreciere de 2% a numarului de cititori in iulie 2009 – iulie 2010, cu o medie de 578.000 cititori per aparitie.
Evenimentul Zilei a fost citit de circa 391.000 cititori in iulie 2009 – iulie 2010, in scadere cu 12% fata de valul anterior SNA, ocupand pozitia a opta in clasamentul audientei pe print.
Pe 9 s-a clasat Ziarul Financiar, care a fost citit de aproximativ 185.000 cititori potrivit celui mai recent val SNA, cu 1% mai putini fata de valul anterior.
Romania Libera inchide clasamentul, cu locul 10 si cea mai mare scadere in audienta. Quality-ul a fost citit de o medie de 185.000 persoane in iulie 2009 – iulie 2010, in scadere cu 15% fata de aprilie 2009 – aprilie 2010.