„Aceasta revista este un proiect special. Ea va sta pe piata 3 luni de zile si va fi comercializata la chisocurile de presa si in reteaua Inmedio. Revista lunara este programata sa apara incepand din aprilie 2010. Daca revista este foarte bine primita de publicul din Romania, probabil ca o vom lansa inainte de aprilie 2010”, afirmat Coman.
Publicatia va fi disponibila la chiosc, la pretul de 9 lei, intr-un tiraj initial de 20.000 exemplare.
„In functie de vanzari si de ritmul de vanzare al revistei, vom stabili si tirajul viitor al revistei”, a precizat reprezentanta Egmont.
Potrivit acesteia, investitia in proiect se ridica la cateva zeci de mii euro, care se vor recupera prin vanzare la chiosc intr-o perioada de maxim 3 luni.
Veniturile din publicitate nu reprezinta o miza foarte mare pentru editorii Hello Kitty.
„In aceasta perioada in care publicitatea pe revistele de copii si adolescenti este foarte scazuta, am estimat incasari de publicitate in jur de 10% din cifra de afaceri. Restul vor fi generate prin vanzari la chiosc. Ne dorim sa introducem si abonamente, insa depinde de Posta Romana, cu care suntem in negocieri”, a explicat Georgeta Coman.