Proiectul propus de Prisca a constat in realizarea unor „trailerele de carti” pentru promovarea cartilor, similare productiilor cinematografice, insa cu bugete restranse, asemenea videoclipurilor romanesti.
In urma jurizarii, ideea Emei Prisca, intitulata „Marquez & Pain_in_di_ez. Povestea unei imposibile prietenii”, a cumulat 45 de voturi prin SMS si 23.5 puncte din evaluarea juriului.
Juriul sectiunii Marketing Arena a fost format de specialisti marketing, printre care Calin Clej (CSD marketing manager, Romania PepsiCo International), Dana Negoescu (marketing & communication manager, Cosmote), Ioana Paun (PR&communication director, Unicredit Tiriac Bank), Monica Iavorschi (sales & marketing director, Arctic), sau Natalia Predut (group brand manager, Coca-Cola)
Ema Prisca lucreaza din septembrie 2007 in departamentului de creatie al Graffiti BBDO, ocupand functia de associate creative director.
Ex senior copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca a mai lucrat, printre cele mai recente conturi de comunicare, pentru BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G, sau Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa.