Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ema Prisca a castigat Marketing Arena la festivalul Inspire 2008

26 Nov, 18:05 • Redactia DailyBusiness
Ema Prisca, creative director al Graffiti BBDO, a prezentat, in cadrul festivalulului de publicitate Inspire 2008, ideea unor trailere asemanatoare celor utilizate in promovarea filmelor, pentru a populariza anumite carti in randul tinerilor si a fost premiata la sectiunea Marketing Arena, unde a fost concurat alaturi de alte 9 proiecte.
Ema Prisca a castigat Marketing Arena la festivalul Inspire 2008

Proiectul propus de Prisca a constat in realizarea unor „trailerele de carti” pentru promovarea cartilor, similare productiilor cinematografice, insa cu bugete restranse, asemenea videoclipurilor romanesti.

In urma jurizarii, ideea Emei Prisca, intitulata „Marquez & Pain_in_di_ez. Povestea unei imposibile prietenii”, a cumulat 45 de voturi prin SMS si 23.5 puncte din evaluarea juriului.

Juriul sectiunii Marketing Arena a fost format de specialisti marketing, printre care Calin Clej (CSD marketing manager, Romania PepsiCo International), Dana Negoescu (marketing & communication manager, Cosmote), Ioana Paun (PR&communication director, Unicredit Tiriac Bank), Monica Iavorschi (sales & marketing director, Arctic), sau Natalia Predut (group brand manager, Coca-Cola)

Ema Prisca lucreaza din septembrie 2007 in departamentului de creatie al Graffiti BBDO, ocupand functia de associate creative director.

Ex senior copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca a mai lucrat, printre cele mai recente conturi de comunicare, pentru BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G, sau Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa.

Urmărește Daily Business pe Google News