In minutul de aur, Pro TV inregistra la nivelul intregii tari un virf de audienta de 30,8 puncte de rating si o cota de piata de 58,5%, potrivit unui comunicat al postului TV.
Emisiunea a spulberat concurenta, la nivelul tuturor categoriilor de public. La nivelul intregii populatii a Romaniei, Pro TV inregistra pe toata durata emisiunii (20.30 – 22.45) o audienta medie de 23,7 puncte de rating si 42,9% cota de piata, emisiunea fiind urmarita pe tot parcursul ei de peste 4 milioane si jumatate de telespectatori. In tot acest timp, Antena 1 inregistra o audienta de 6,5 puncte de rating si o cota de piata de 11,8%.
Pe publicul comercial – din mediul urban cu virste cuprinse intre 18 – 49 de ani – Pro TV a inregistrat o audienta medie de 21,4 puncte de rating si o cota de piata de 45,6%, in timp ce Antena 1 obtinea de 3 ori mai putin, 6 puncte de rating si 12,7% cota de piata, [url= http://www.protv.ro/stiri/aproape-6-milioane-de-telespectatori-din-intreaga-tara-au-urmarit-la-protv-prima-editie-a-emisiunii-ldquo.html]potrivit Pro TV[/url].
Si pe intreg publicul din mediul urban, emisiunea „Romanii au talent” nu a avut concurent, inregistrind 21,8 puncte de rating si o cota de piata de 41%, in timp ce Antena 1 obtinea 6,1 puncte de rating si 11,5% cota de piata.