- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ernst & Young se rebranduieste

02 Jul, 11:47 • adrian.mihaltianu
Ernst & Young trece printr-un amplu proces de rebranding la nivel global, incepand cu 1 iulie 2013, prin care compania isi redefineste numele, logo-ul si tagline-ul.
Ernst & Young se rebranduieste

Astfel, Ernst &
Young
devine EY,
logo-ul se transforma pentru a raspunde acestei modificari, iar noul
tagline al companiei este „Building a better working world”.

Strategia EY pentru anii ce urmeaza, pana in 2020,
include o serie de obiective, printre care se numara sprijinirea
antreprenorilor pentru a intra pe piata cu produsele si ideile lor,
prin programul global Entrepreneur Of The Year si servicii dedicate
antreprenorilor si dezvoltarea unei noi generatii de lideri, care sa
evolueze apoi in roluri-cheie la nivel de companii, institutii
publice sau academice.

EY isi doreste sa
construiasca impreuna cu angajatii si partenerii sai un mediu de
afaceri bazat pe incredere, sustenabilitate si leadership. Astfel,
dorim sa construim o lume mai eficienta, responsabila si
colaborativa, atat pentru cei 167.000 de angajati EY, cat si pentru
clientii si comunitatile pentru care lucram in intreaga lume”, a
declarat Bogdan Ion (foto), country managing partner EY.

[img=4146][/img]
In Romania, rebranding-ul este insotit
de mutarea in noul sediu din Bucharest Tower Center, unde compania va
ocupa cele 5 dintre etajele superioare ale cladirii, intre etajele 17
si 22. Noul sediu a fost special amenajat pentru a face posibila
implementarea unui nou concept de lucru si folosire a spatiului, care
stimuleaza colaborarea, flexibilitatea si folosirea responsabila a
resurselor.

Conceptul, numit
Workplace of the Future, va fi implementat gradual de EY in intreaga
lume – in prezent, acesta este operational in S.U.A. si in cateva
piete majore din lume. Romania este prima tara din Europa Centrala si
de Sud-Est unde compania aplica acest nou mod de a utiliza spatiul de
lucru.

De asemenea, politicile interne si
instrumentele logistice ale companiei au fost redefinite pentru a
inlocui arhivele si materialele fizice cu cele virtuale, optimizand
astfel utilizarea spatiului fizic.

EY este una dintre
cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu
167.000 de angajati in 700 de birouri din 140 de tari si venituri de
aproximativ 24,4 miliarde de dolari in anul fiscal incheiat la 30
iunie 2012. Compania are peste 450 angajati din Romania si Republica
Moldova care furnizeaza servicii integrate de audit, asistenta
fiscala, asistenta in tranzactii si servicii de asistenta in afaceri
catre companii multinationale si locale. EY are birouri in Bucuresti,
Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Chisinau.

Urmărește Daily Business pe Google News