Potrivit surselor citate de Catalin Tolontan, redactor sef al Gazetei Sporturilor, cel mai citit cotidian sportiv din Romania, Ursus ar fi invins Bergenbier in licitatia organizata de Federatia Romana de Fotbal (FRF), semnand ca sponsor principal pentru 4 ani si angajandu-se intr-un contract de 1,5 milioane euro anual.
Contactat de catre DailyBusiness.ro, Ionut Lupescu, directorul general al FRF, a refuzat sa faca orice comentariu in legatura cu castigatorul licitatiei, sustinand ca va reveni cu o pozitie oficiala pana la finele lunii ianuarie.
Atat oficialii Bergenbier cat si cei ai Ursus s-au abtinut de la declaratii, afirmand, asemenea lui Lupescu, ca vor oferi informatii oficiale pana la sfarsitul acestei luni.
Desi este vazut deja ca perdantul licitatiei pentru sponsorizarea Nationalei, dupa o relatie de un deceniu, in care a investit peste 10 milioane de euro, Bergenbier nu va renunta la fotbal. Drept dovada, la mijlocul lunii trecute a anuntat semnarea unui parteneriat prin care capitanul echipei nationale de fotbal a Romaniei, Cristi Chivu, devine imaginea „berii fotbalului romanesc”.
„Cristi Chivu va deveni promotorul imaginii Bergenbier in cadrul campaniilor publicitare initiate in Romania. Astfel, Bergenbier continua asocierea cu fotbalul, inceputa in 1998, cand a devenit partenerul principal al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei”, au declarat la momentul respectiv oficialii Bergenbier.
Intr-un material publicat in vara anului 2008 de catre DailyBusiness.ro, Ionut Lupescu indica trei producatori de bere si doua firme din zona telefoniei mobile si a energiei, cu care Federatia se afla in negocieri pentru acordarea statutului de sponsor principal al echipei nationale.